בעיה בהצגת דוא"ל זה? צפו בגרסה מקוונת

לוגו האתר

קייטנת איל"ן,קורס צלילה,סאבלט קיץ ועוד
f10_title
ביום שני התארחה אצלנו קבוצה של 25 נערים/נערות נכים שהגיעו במסגרת קייטנת איל"ן ממרכז הרב שפירא (לד אשקלון). לקבוצה נלוו עוד 50 מדריכים. הקבוצה נהנתה משייט בקייקי כפר בלום​ ומארוחת פיצות משביעה וטעימה במתחם האוכל באתר הקייקים. כולם נהנו ביותר והודו מכל הלב על היום הנפלא, על היחס המיוחד לו זכו מעובדי הקייקים, על טיפול יחידני ואוהב בסבלנות אין קץ. תודה לקייקי כפר בלום​ שתרמו את השייט ולקיבוץ כפר בלום שמימן את הארוחה.

סיכום ישיבת הנהלת אגש"ח 1560 (18/15) מיום 12.07.2015

תוכנית השקעות לשנת 2015.

לסיכום

הודעה מהמרפאה

מתאריך 21.7.15 עד 16.8.15 יחולו שינויים בשעות העבודה והקבלה במרפאה, עקב חופשות של האחיות.

סאבלט קיץ בכפר בלום

פניות שהגיעו לאתר בנוגע לסאבלט קיץ בכפר בלום. למידע נוסף

על סמים אלכוהול ובני נוער.

הגיעו דיבורים לאנשי חינוך שיש חשש שבני נוער שלנו משתמשים/סוחרים בסמים, שום דבר לא ברור או ודאי. ישבנו בשיחה אנשים מו.חינוך , השוטר הקהילתי ואביעד ממחלקת הנוער, וחשבנו מה צריך לעשות, והאם לעשות, מה ניתן וכו'. המשך הכתבה בלינק המצורף.

הודעה מהבריכה

פירוט לו"ז קבוצות שחיה בבריכה.

פנייה מהבניין

חברים שמחזיקים במפות ישנות עם תכניות של בתים בכפר בלום מתבקשים להחזיר אותם ללינדסי.
תודה מראש.

למנויי אורנג'

הודעה מחברת אורנג' לשיפור השירות.

חבורה מטיילת - לילות רמאדן

לורי רימון כתבה לי כך:  "היה אתמול טיול מאד מעניין ששילב בין קבוצת נעמי ביום שני, קבוצת מטיילי כפר בלום וקבוצת מטיילי מייק מיום רביעי. התחלנו  בביקור בתערוכה מקיפה של ציורי האמן אסד עזי בעין חרוד והמשכה בגלריה של אום-אל-פאחם (באום אל פאחם אין עירום). משם נסענו לכפר ברטעה שהוא חלקו ישראלי וחלקו "פליסטנאי" אבל בתוך מובלעת שלנו - הגדר מרוחקת מהכפר. ביקרנו במאפיה שמכינה קדאיף והמשכנו לשוטט בשוק של ברטעה (מחירים בזיל הזול). משם חזרנו לאום אל פאחם, עלינו לפסגה, ירינו זיקוקים בסוף הצום והסתכלנו על הנוף למטה. משם לאירוח אצל משפחה צעירה, כיבוד, סיפורים וילדה קטנה מתוקה שעשתה סיבוב במעגל של 38 איש ולחצה את היד של כולם. המשכנו להסתובב בסימטאות של אום אל פאחם עד 23:00.חוויה מאד מיוחדת". בלינק המצורף תמונות שלורי צלמה בטיול.
לורי תודה שאת תמיד מצלמת ותמיד זוכרת לשלוח לאתר.
לאלבום התמונות

תזכורת - חיסוני כלבת

ביום שלישי ה-21.7.15 בשעה 17:30 יגיע הוטרינר לחסן בעלי חיים. למידע נוסף

קורס צלילה בבריכה

לבקשת מספר אנשים אני בודק אפשרות לקיים קורס צלילה בבריכה למעוניינים בני 12 ומעלה מבין תושבי הקיבוץ. הכוונה לקיים יומיים מרוכזים בבריכת הקיבוץ הכוללים תאוריה והתנסות מעשית ובהמשך סוף שבוע מרוכז באילת להשלמת הקורס (אפשר יהיה גם לבדוק המשך בים התיכון אך בשל תנאי הים שהם בד"כ פחות טובים, פחות מומלץ). את הימים בבריכת כפר בלום נקיים עוד במהלך החופש הגדול. השלמה בים נקבע בהמשך. מחיר קורס כוכב אחד יהיה כ-1400 ש"ח. השלמה לכוכב שני אפשרית וכרוכה בתוספת תשלום. כדי שאוכל להמשיך בבדיקות אבקש לדעת מי מעונין.
נא להודיע לי במייל לכתובת: obentzvi@gmail.com
בברכה, עפר בן צבי

אוכל ליולדת

מזל טוב לרעות וכפיר מוסרי. למידע נוסף

כרטיס צעיר - המועצה האזורית הגליל העליון

המועצה האזורית יוצאת ביוזמה חדשה לחיילים וש"ש (שנת שרות). כרטיס שמקנה הנחות משמעותיות למופעים, אטרקציות, מסעדות ועוד...אצלנו באזור.