לאגש”ח כפר בלום דרוש/ה מנהל/ת קהילה
אחריות כוללת לניהול, בקרה ומעקב על מערך שירותי הקהילה והפעילויות בהתאם להחלטות הנהלה והאסיפה הכללית וע”פ תקנון הקיבוץ
תיאור התפקיד :
אחריות על הכנת תכנית עבודה, בניית תקציב הקהילה וההשקעות, תוך הצבת יעדים כלכליים
ושירותיים לענפים שבתחום האחריות.
בקרה שוטפת על הענפים והשירותים הכפופים לו/ה כולל אחריות ישירה על מנהלי הענפים.
ניהול ישיר של תחומי: קליטה, שיוך דירות , מכירת בתים.
עבודה מול גורמי חוץ הקשורים לתחומים שבאחריות הקהילה כולל ייצוג הקיבוץ בכלל הגופים והפורומים הרלוונטיים ברמה המקומית, האזורית והארצית.
אחריות על ניהול קשר מיטבי עם מנהלי האג”ק, הועד מקומי והעסק.
אחריות לעדכון הציבור בנושאים שוטפים וכתובת לפניות חברים.
אחריות לטיפול בחובות של חברי הקיבוץ ביחד עם הגזבר/ית.
אחריות לגיבוש ועדכון נהלים ותקנונים – עם היו”ר.
דרישות התפקיד:
ניסיון בניהול קהילה קיבוצית – חובה.
השכלה רלוונטית בתחומים כלכליים/חברתיים- יתרון.
ניסיון בניהול תזרים מזומנים – יתרון.
ניסיון בטיפול בשיוך דירות – יתרון.
כישורים אישיים
יכולת הנעה והובלה של תהליכים ואנשים, תקשורת בינאישית מצוינת, אמינות, דיסקרטיות, יסודיות, ראייה רחבה, יוזמה ,כושר מנהיגות, יכולת ביטוי בע”פ ובכתב ברמה גבוה.
היקף המשרה: 80% (4 ימים בשבוע)
קדנציה: 4 שנים
כפיפות: יו”ר הקיבוץ
תהליך מינוי : צוות איתור, המלצה להנהלה , אישור סופי באסיפה
תחילת עבודה : מרץ 2022
_______________________________________________________________
מועמדים הרואים עצמם מתאימים מוזמנים לשלוח קורות חיים ללילך שרייבר
מנהלת מש”א כפר בלום במייל : m.enosh@kblum.co.il
מועד אחרון להגשת מועמדות : יום א’, 23.1.2021