דרוש/ה מנהל/ת קהילה לכפר בלום

לאגש”ח כפר בלום דרוש/ה מנהל/ת קהילה
אחריות כוללת לניהול, בקרה ומעקב על מערך שירותי הקהילה והפעילויות בהתאם להחלטות הנהלה והאסיפה הכללית וע”פ תקנון הקיבוץ

תיאור התפקיד :
 אחריות על הכנת תכנית עבודה, בניית תקציב הקהילה וההשקעות, תוך הצבת יעדים כלכליים
ושירותיים לענפים שבתחום האחריות.
 בקרה שוטפת על הענפים והשירותים הכפופים לו/ה כולל אחריות ישירה על מנהלי הענפים.
 ניהול ישיר של תחומי: קליטה, שיוך דירות , מכירת בתים.
 עבודה מול גורמי חוץ הקשורים לתחומים שבאחריות הקהילה כולל ייצוג הקיבוץ בכלל הגופים והפורומים הרלוונטיים ברמה המקומית, האזורית והארצית.
 אחריות על ניהול קשר מיטבי עם מנהלי האג”ק, הועד מקומי והעסק.
 אחריות לעדכון הציבור בנושאים שוטפים וכתובת לפניות חברים.
 אחריות לטיפול בחובות של חברי הקיבוץ ביחד עם הגזבר/ית.
 אחריות לגיבוש ועדכון נהלים ותקנונים – עם היו”ר.
דרישות התפקיד:
 ניסיון בניהול קהילה קיבוצית – חובה.
 השכלה רלוונטית בתחומים כלכליים/חברתיים- יתרון.
 ניסיון בניהול תזרים מזומנים – יתרון.
 ניסיון בטיפול בשיוך דירות – יתרון.
כישורים אישיים
יכולת הנעה והובלה של תהליכים ואנשים, תקשורת בינאישית מצוינת, אמינות, דיסקרטיות, יסודיות, ראייה רחבה, יוזמה ,כושר מנהיגות, יכולת ביטוי בע”פ ובכתב ברמה גבוה.
היקף המשרה: 80% (4 ימים בשבוע)
קדנציה: 4 שנים
כפיפות: יו”ר הקיבוץ
תהליך מינוי : צוות איתור, המלצה להנהלה , אישור סופי באסיפה
תחילת עבודה : מרץ 2022
_______________________________________________________________
מועמדים הרואים עצמם מתאימים מוזמנים לשלוח קורות חיים ללילך שרייבר
מנהלת מש”א כפר בלום במייל : m.enosh@kblum.co.il
מועד אחרון להגשת מועמדות : יום א’, 23.1.2021

התחבר אל האתר
דילוג לתוכן